דיאגנוסטיקה ואיתור תקלות הם לא עניין של מה בכך. ניסיון רב ומכשור מתקדם הם הכלים להצלחה. ישנם מספר תקלות ברכב כמו:

  • התנעה קשה
  • עשן שחור
  • כיבוי מנוע הרכב במהלך הנסיעה
  • זיוף

אשר עשויות להעיד על בעיות ממערכת הזרקת הסולר ברכב , מ המשאבה או מהאינג'קטור. בכדי למצוא את הפתרון בצורה הטובה והאמינה ביותר יש בדיזל דרומית מספר כלים לאיתור התקלות הנ"ל.

KTS 540 BOSCH

סורק זה מתחבר למחשב המנוע, מאתר את התקלות ומסייע לצוות המוסך לטפל ברכב בצורה הטובה והבטוחה ביותר. מכיוון שסורק התקלות הינו נייד, אנו יכולים לצאת לנסיעת מבחן עם הרכב, וגם כאשר אין קודי תקלות בזיכרון אנו יכולים לנתח את הערכים ולהגיע למסקנה באשר לצורך הטיפול ברכב.

KTS TRUCK  BOSCH

סורק תקלות ייחודי של BOSCH למשאיות ואוטובוסים. עם סורק המשאיות אנו מסוגלים להתחבר למגוון רחב מאוד של דגמים. במרבית הדגמים מערכת ניהול המנוע והזרקת הסולר היא תוצרת BOSCH ולכן הנתונים שאנו מקבלים עם הסורק תקלות הם ברמת יצרן מערכת.

סורק תקלות GSCAN סורק התקלות המקורי של רכבי יונדאי וקאיה אשר גם הוא מתחבר למערכת מחשב המנוע  לאיתור תקלות במערכות הקשורות בו.

ישנם מקרים שגם הניסיון וגם סורקי התקלות לא יכולים לאתר את התקלה. במקרים אלו יש לנו אפשרות לפרק את המרססים מהרכב ולבדוק אותם על מכונת בדיקת מרססים. מכונה זו בודקת רק את המרסס וקובעת אם המרסס תקין או לא. כך ניתן לדעת בוודאות אם הסיבה לתקלה היא המרסס.

מוסכים רבים שולחים אלינו את המרססים לבדיקה כדי לבודד את הבעיה.צוות המוסך, עובר מספר רב של הדרכות נרחבות במרכז ההדרכה של LEDICO  בראשון לציון, וב-BOSCH גרמניה.

ציוד הבדיקה של המשאבות והמרססים עובר כיול פעם בשנתיים. הכיול מתבצע בעזרת ציוד ייחודי תוך בקרה של מהנדס המגיע מגרמניה.

ישנה חשיבות גבוה על שמירות תקינות הרכב בצורה הטובה ביותר בכדי לשמור  על

  • צריכת דלק נמוכה
  • איכות הסביבה
  • בטיחות הנוסע ומשתמשי הרכב.

על כן, יש צורך לאבחן את התקלות ביעילות המרבית, ולהביא לפתרונם באופן הטוב ביותר, ולאורך זמן.